اخبار

دریافت و رسیدگی به شکایات پیامکی مشترکین

دریافت و رسیدگی به شکایات پیامکی مشترکین

دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت آبفای منطقه چهار در راستای پیشبرد اهداف عالیه شرکت و به منظور تعمیق ارتباطات و تعامل با ذینفعان به ویژه مشترکان تحت پوشش، رسیدگی به شکایات و درخواست های مشترکین را سرلوحه کار خود قرارداده و بدان اهتمام جدی دارد.

مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات ضمن بیان این مطلب افزود: با عنایت به تاکیدات مدیریت عامل در خصوص رسیدگی به شکایات، دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات از ابتدای سال تاکنون تعداد 136 مورد شکایت به صورت حضوری و کتبی و پیامکی ثبت و پیگیری نموده است.

مهدی کیاکجوری درخصوص فرآیند پاسخگویی به شکایات گفت: شکایات پیامکی واصله از سامانه ارتباط مستقیم با مدیرعامل، به حوزه های ذیربط ارجاع و طی بازه زمانی سه روزه پاسخ شکایات دریافت و به دفتر مدیریت عامل به منظور پیگیری مستقیم شخص مدیرعامل طی نشست هفتگی با حضور عوامل مرتبط (معاونین شرکت، مدیرروابط عمومی و رییس گروه رسیدگی به شکایات) موضوع شکایات ارسال می گردد. تمامی موارد پیامکی دریافتی از این سامانه توسط مدیر عامل شرکت از طریق تماس تلفنی مستقیم و بدون واسطه با مشترک پیگیری می گردد.

وی ادامه داد: زمانی شکایت مشترک مختومه اعلام می شود که موضوع از زوایای مختلف بررسی و درنهایت مشترک رضایت خود را ازروند اقدامات ابراز کرده باشد.

 

۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ۰۹:۳۳
تعداد بازدید : ۶۳


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


برای دریافت خبرنامه لطفا پست الکترونیکی خود را وارد نمایید.